jueves, 31 de octubre de 2013

ZIENTZIaren EGUNA


HAIZEAK HITZAK ERAMATEN DITU, HAUEK EZ!!!
GARAPENerako eta BAKErako ZIENTZIA

Garapenerako eta bakerako zientziaren munduko eguna urtero azaroaren 10ean ospatzen da. Hemen eskolan Azaroaren 7an ospatuko dugu zenbiat esperimentu eginez.

A propuesta de la UNESCO el 10 de Noviembre se celebra en todo el mundo “El Dia Mundial de la Ciencia para la Paz y el Desarrollo. Aquí, en el colegio, celebraremos esta fiesta el 7 de noviembre, jueves, poniendo en práctica algunos experimentos.

Ospakizun honekin zientzia eta teknologiaren bidez pobrezia murriztu, ingurugiroa babestu eta guztion bizi kalitatea hobetu daitekeelaren mezua helarazi nahi da.
Helburuak honako hauek dira:

• Renovar el compromiso internacional, en “pro” de la ciencia para la paz y el desarrollo. Hacer hincapié en la utilización responsable de la ciencia en beneficio de las sociedades con el fin de erradicar la pobreza e incrementar la seguridad humana. Beraz, tecnologia eta zientzia GARAPENErako eta BAKErako bide gisa pentsatzea.

• Lograr una mayor conciencia de la importancia de la ciencia para evitar la brecha existente entre ciencia y sociedad. Beraz, ZIENTZIa eta GIZARTEa BAT egitea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario